torsdag, mars 10

shoppelilopp

idag så har lilla jag varit i skolan igen.. surprise! fast det var lite kaos imorse innan spanskan. tydligen så hade brandlarmet gått på natten och man hade typ inte fått av det före klockan åtta imorse. så när jag hade kommit upp på rätt våning och tar upp min mobil så ser jag ett sms från felice att vi ska vara på stora torget istället för på vaksala så jag går dit och vi har "lektion" i typ en tjugo minuter. sen så skulle vi tydligen gå över till vaksala iallafall så aa vi fick packa ihop och gå över dit. 

på lunchen gick jag med mallanbrallan och vi va säkert in på åhlens fem gånger ? ! och sen gick vi till hm och kikade lite. ååååh ge mig sommar så man bara kan ha på sig shorts och en tröja :O men ändå.. jag köpte två nagellack på åhlens så jag får lite vårkänsla iallafall plus att jag köpte en ny foundation och en rough;) och sen blev det ett par "indian" örhängen men fjädrar från hm. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar