tisdag, mars 1

albinpalbinpironparon

jag har känt att jag inte har orkat skriva nått på länge och egentligen orkar jag väll inte nu heller, haha. men jag får passa på i pausen på storebror.

igår satt hanna och jag och aa hade det.. som vi hade det, hehe! bara vi som förstår (a) det blev mycket delade av tankar om lite olika saker. hihi tack för att jag kan prata med dig om allt älskling! ♥ du är bäääääääääääzt

nu idag så har jag ju som vanligt då varit i skolan. på idrotten körde vi multiboll, tempoboll eller vad ni nu vill kalla det, superkul! när jag kom hem vid tre chillade jag lite i sängen med datorn och sen så drog mamma ut min på en prommis i den jobbiga årstiden vinter! åh vad jag vill ha sommar ! när jag kom hem tog vi en liten namnsdagsfika för det är ju albin idag och då har bror namnsdag. 

nu ligger jag och kollar på big brother men min hund som suger på napp.. börjar bli relativt trött men jag har ju sovmorgon imorgon :D och sen efter skolan så är det HEEEELG! kollar samtidigt på en film på datorn så jag håller på med ganska mycket på en gång här nu.. och vad ska jag ha på mig imorgon ?! HANNA HJÄÄÄÄLP! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar