tisdag, mars 8

babben larsson ( albin )

igår måndag så var jag ju då i skolan. istället för att ha engelska hade vi geografi vilket var superskönt! hatar engelska </3.. så nu är vårt arbete till nästa tisdag avklarat ! 

när jag kom hem så var det att snabbt byta om och gå ner för att se födelsedagsbarnet bror albin öppna sina presenter och sen trycka i sig mat i 180 km/h. hopp in i bilen och vidare på barngympan. jag han precis i tid tills vi skulle börja. sen när jag kom hem igen så var familjen hammar här och skulle fika litegranna. proppmätt som jag blev gick jag sen upp när de hade åkt och satte mig vid tv:n och målade naglarna och kollade på big brother ;) sen tack å godnatt ! 


babben larsson  ♥


idag hade jag geografi igen och idag så var det så att det var en från freds museet som var hos oss och hade ett "spel". som en förberedelse till nästa tisdag då vi ska vara i uppsala konsert och kongress för ett klimatrollspel men massa olika klasser från olika skolor. 

sen nu var husläkaren nyss här hemma och kollade min bror linus. han har varit sjuk och haft feber sen i fredags och nu sa läkaren att han har öroninflammation. stackars bebeis !  men nu ska jag snart sätta mig på cykeln, känner mig som en ballong.. puss hej leverpastej! 

jag och albin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar