fredag, mars 18

missenkissen

får väll börja med att det var så otroligt skönt att vi igår vann friskolekampen igår! alla andra skolor hatar oss, så de blev så totalt ägda när vi gick och vann hela skiten plus att vi vann hejarklackskampen! :D yey och tack min söta lilla skola för er insatts ! 

idag så åkte jag och mamma in för att köpa gymkort till mig och sen tog vi ett träningspass också efter det :) så nu kan jag inte komma med undanflyker.. nu har jag ett kort som ska användas väl ! 

sen på eftermiddagen åkte vi till min minsta och enda helkusin på mammas sida. hon fyllde år i början på mars och nu blev det tid att fira. fick även träffa min kära gamla katt simpe som bor där. simpe bodde under de år han var hemma hos oss i min garderob och stackars katt som jag har varit jobbig mot honom.. men jag tror han kände igen mig iallafall, tihi. pratade även i telefunken med hannapanna i en halvtimme (a) bra att man har den tjejen asså , hihi min bästasak !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar