söndag, mars 6

onsdag-söndag

ju är det snart måndag igen efter att ha haft helg sen i onsdags.. jag har haft fullt upp dessa dagar och därför har inte uppdateringen varit den bästa, men så är det ibland, hehe. 

i onsdags efter skolan följde jag med hanna hem och sov där. vi hoppade av bussen vid willys och köpta lite naturgodis och vanligt godis vi hoppade sedan på nästa buss som tog oss hela vägen hem till lilla hanna. efter att vi ätit middag så kollade vi på the social network och upp. två bra filmer! 

sen på torsdagen åkte jag hem igen och myste lite med 
mamma(klicka på ordet för att komma till hennes blogg) till big brother på kvällen. inget märkvärdigt hände. 

sen på fredagen! då tog jag först hand om bror på morgonen när mamma va och tränade. sen cyklade jag bort några kalorier medan jag kollade på oc , tihi. efter det så hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning i lugnt tempo. tog bussen in till staden vid fyra och mötte upp olle(länk) vid centralen innan vi tog lantisbussen ut till mallanbrallan :D där träffade vi massa roligt folk och kollade på lite olika filmer.. och då menar jag olika! tack folket ni gjorde min dag ! och ester kärlek till dina chokladbollar ! jag, olle, lolle, sten och david tog sedan sista bussen hem. fast jag åkte då till hanna och sov istället för hem, busigt !

mallisbrallis ♥ 

sen vaknade jag då upp hos hanna på lördagen. vi gick väll upp runt ett (a) sen när vi bestämde att vi skulle göra pannkakor till frukost tror ni då inte att det inte finns några ägg hemma ?! nej då får vi gå till affären och köpa det, men när vi kommer tillbaka hinner vi ändå inte göra pannkakor för då ska hanna iväg på sin dumma barnfotboll :( men jag åkte hem när hon åkte dit. eller aa hennes gulliga pappa släppte av mig på stationen så jag kunde ta min buss direkt (a) sen var det lördagsmys till melodifestivalen med familjen
 - dick som jobbade. 

idag så väckte syster mig halv nio för att jag skulle ta hand om våran lilla sjukling när de skulle åka på match. sen kom mammsen och hämtade oss två för att skjutsa mig vidare på barngympan. i första gruppen var det 20 barn som kom och i andra bara 3! så vi körde bara en halvtimme med dom stackarna :) när jag kom hem igen så kollade jag på först vasaloppet och sedan 5 milen. aa 5 milen vill jag inte ens kommentera.. men svenskarna gjorde typ hela loppet. under tiden jag har kollat på skidor har bror sovit i min famn en timme totalt. har aldrig sett honom såhär. han som brukar äta allt som kommer i hans väg vill inte ens ha välling! och han var ju varit väldens gosigaste hela dagen ! och btw är jag såhär stolt att jag har hållit mig borta från facebook hela dagen :D

syster och bror ♥ 

ikväll ska jag kolla på big brother och chilla lagom! imorgon är det skola igen.. nu kände jag att det blev en väldigt lång text ! puss hääääj


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar