torsdag, mars 24

pass hit och pass dit

jo ja ha ha ha vad kul det var att bli både face-och bloggrapad... tack lotta för den (a) 

men aa det har inte blivit så mycket bloggning här på sista tiden. det har inte hänt så mycket heller.. eller aa inget som jag tänker ta upp här. men i tisdags tog jag en promenad med min lilla becca i det underbar vädret. sen igår mötte jag upp henne igen efter skolan. vi gick en liten runda på stan och sen tog vi ett friskis pass. hon som skulle hålla passet egentligen var sjuk så vi fick nån annan fet kärring med sämsta musiken och tråkigaste passet.. men det tar vi igen imorgon ;)

idag så hade jag företagsekonomi B prov. det gick väll sådär. det var lite konstiga frågor faktiskt. sen när jag kom hem pratade jag i telefonen med min lilla älskling hanna i sisådär 40 minuter! men det var en trevlig pratstund ! hihi tur att du inte är arg på mig gummsi (a) men jag försökte! sen till kvällsmat upptäckte jag att det var samma mat som i skolan... urk, inte två gånger samma dag! efter middagen tog jag en promenad med beccisen igen dåra. idag var det ISkallt! vi småttingar höll ju på att flyga iväg! 

min beccis 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar