tisdag, mars 29

klädfest

hej igen det var ett tag sen! fem dagar har gått sen senast.
ja jag kanske ska berätta lite kort vad som har hänt.. i fredags så åkte jag in vid elva och mötte upp becca. vi tog ett medelpass den här gången, jag måste ju säga att det var 1000 gånger bättre än baspasset! bättre musik och mycket bättre instruktör! efter det så mötte jag upp panna på stationen och vi gick och solade en stund ;) hanna följde med mig hem till pappa och vi kollade på let's dance finalen! 

flagnar lite fint sådär..                 rand på ryggen :D

på lördagen sen då. jag såg ut som en kräfta i ansiktet och på bröstkorgen.. men jag gick upp tidigt för att vara i fyrishov vid nio. vi hade genrep till våruppvisningen med knattarna. tog bussen till stan och rebecca igen. vi åt lunch och sen...... stod vi skyltdockor på bikbok ! haha det ni ;) för det fick vi en valfri tröja :) 


fick dessutom hem ett efterlängtat hm paket igår ! 

fick även shortsen på bilden över ! 


idag åkte jag med dick in till idrotten, körde lite badminton. jag slog nääääästan fredrik som är läraren.. sen hämtade mamma upp mig och vi åkte till gymmet ! :) min dag det , puss å hej !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar