torsdag, mars 31

second time around

dagen har varit lite smått intressant sådär . 
började med spanska och under tiden hände det grejer. om du läser det här, du kan alltid prata med mig om det är nått och det vet du. sen gick vi och åt lite lunch snabbt innan det var dags för träning med beccisen ! :) ett bra och svettigt träningspass ! 

när jag var duschad och klar gick jag tillbaka till skolan och satte mig. efter ett tag kom lilla gulnaz :D här får man veta grejer! ojojoj det märks att det var länge sen vi pratade.. men nästa helg då jävlar! sen var det dags för föreläsning med företagsekonomi B. jag kunde inte koncentrera mig speciellt mycket på vad han sa, mina tankar va lite på annat håll. 

det var dagens det ! puss å hej ! 

you can't stop me from missing you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar