lördag, mars 12

dalaaaaaaaaaaarna


dagen började med att pappa kom och bankade på dörren klockan elva.. hade vi sovit hos hanna istället för här så kan jag lova att vi inte hade gått upp före ett, men det var skönt att komma upp. vi har till å med hunnit med både frukost och lunch idag. efter frukosten gick jag och hanna i matkoma och sussa en stund i sängen, tihi. men nu så är vi uppe och klara för dagens aktiviteter.

när jag och pappsen har lämnat av pannisen på sin fotboll så åker vi vidare för att leta present till faster lotta som fyller 45 idag. grattis till dig! sen åker vi då vidare ut till henne på landet och träffar hela tjocka släkten, nästan. vi får väll hoppas att tv:n står på så man kan kolla på mello. 

och tack alla gosiga människor för igår! dalarna var ju bäääst! hahaha på busshållsplaten!!!! men ni andra var också underbara! kul att träffa er igen, er som jag har träffat tidigare dåra. men det var kul att träffa nytt folk också. men tack allihop iaf. ni gjorde veckan

nu ska jag kila , puss på er folks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar