tisdag, november 22

vi upphör att älska oss själva om ingen älskar oss

godmorgon världen, tänkte jag säga. men ska nog snarare säga godnatt. idag hade jag sovmorgon, tackar och bockar för det. vaknade upp självmant på en vardag, hur bra är inte den känslan? sen tog jag bussen in till uppsala för att gå på anders wall-föreläsningen med skolan. skrattar fortfarande åt tanken med att hela skolan gick i bredd och rad och tog upp hela gågatan , haha. gillade folks miner när de pressade sig igenom folkmassan! sen fick jag lite trevligt sällskap på bussen hem idag igen , lilla larsson va det som höll för sällskapet dagen till ära.   när jag kom hem gjorde jag nått så överraskande som att plugga.. what a surprice. imorgon måste jag säga också, är det advetsmaknad på thoren ! så välkomna dit mellan sex och åtta för att träffa mig, hehe. nu ska jag kolla på ghost whisperer, läsa och sen sova. glömde att nämna det också, men kronprinsessan va på föreläsningen , coolt vaaa ? nej jag vet. godnatt världen!!
bilder från förra årets föreläsning , haha dålig kvalité ...



1 kommentar:

  1. Vilken tur att lilla mamma älskar dej över allt annat på denna jord, puss puss

    SvaraRadera