söndag, november 20

pluuuugghest

har precis pluggat klart, vilken ovanlighet va ? imorgon har vi rättskunskapsprov så aa det är mycket nu, men jag ser i min kalender att det kommer avta allt mer. lycka. och snart är det jullov !! gud va skönt det kommer bli med jul ändå. massa snö, ljus, glögg och pepparkakor. hur bra låter inte det ? alldeles för bra nästan. och jag brukar inte vara den som gillar massa snö och kallt. men hur mysigt är det inte när man har nån att värma sig hos? inte för att jag har det men ändå, haha.

måste säga att det var en mycket trevlig kväll igår också , får göras om ! och idag har jag inte gjort så mycket . den vanliga gymnastiken och sen åkte jag och kollade på storvreta matchen i fyrishov också. storvreta vann så dagen blev väl lyckad, haha. nu ska jag lägga mig och sova. hur skönt ? jo mega super duper skönt !!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar