måndag, november 28

utan dina andetag

hej hallå. va ett tag sedan nu. vad har jag hunnit med i helgen då. jo i fredags tog vi en tripp till mammas kusin utanför enköping. fick en liten försenad födelsedagspresent också, tihi. i paketet låt det ett dekorationshjärta och ett ljus som luktade underbart! passa perfekt in i mitt rum. sen har jag pluggat resten av helgen. eller igårkväll så va vi in till kusin och firade halvfaster med lite mysfika. och idag så har jag skrivit prov, hehe. får se hur det gick på det. fattade ingenting fast jag pluggat hela helgen... och idag är också första dagen utan att behöva plugga på jag vet inte hur länge !!!! imorgon ska vi simma med klassen. ska försöka ta med min kamera och tvinga nån som sitter på sidan att knäppa kort, haha. ska kanske på bio med evelina fina också , saknade människa. snart så ska jag hoppa in i duschen , sen film för hela slanten ! det kom ju snö igår !! wooop wooop


mitt fina lilla paket !

                       fiiiika                                         buse !


utanför mitt fönster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar