lördag, november 5

sleepover

ja nu sitter jag här hemma igen då . tänkte berätta lite om igåår . bussen jag skulle ta till enköping var hela 20 minuter försenad pga att busschauffören hade kört fel .. hej isbit . sen när jag kom fram till evelina så hjälpte jag henne lite med hennes tvätt , haha yeeh . sen efter mycket ändrade planer bestämde vi oss för att åka till bålsta och träffa lite klasskamrater . hängde lite med dom och deras vänner, eller lite och lite vi missade sista nattbussen hem så vi fick sova hos en kompis . åkte från bålsta vid halv tre vidare tillbaka till enköping för att hämta upp lite grejer som blev kvar där . hängde där ett tag innan jag åkte tillbaka till muppsala, mitt kära muppsala . så nu har jag ätit pappas goda mat och sen blir det movietime . tack för mig, puss å hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar