onsdag, november 30

aldrig mer

är hemma och är sjuk idag.. igår simmade jag 1500 meter på idrotten. sjukt jobbigt men det gick. sen gick jag med bålstaboysen och ida för att få lite mat i magen. pizzabuffé !! sen blev det en matte lektion som var allt annat än seriös. jag och ida var övertrötta så vi satt och skrattade åt allt , verkligen mista lilla. gick på stan en stund med bålsta innan jag mötte upp evelina. vi gick och fikade och sen på breaking dawn del 1. sjukt bra film ! man ville inte att den skulle sluta eftersom jag läst boken. sen kom jag hem drack lite te för min hals, snorade lite. och sen imorse när klockan ringde kände jag att det inte va nån ide att åka till skolan. så jag har kollat på saltkråkan med linus och nu har jag suttit och kollat runt lite på internet. på hannas blogg hittade jag en länk till massa texter, hehe så bjuder på några.






1 kommentar:

  1. såg på bussen att du hade färgat håret mörkare? vilken färg/märkevar det?

    SvaraRadera