onsdag, november 2

a part of me will always be waiting for you

jaaaa då ska vi se !! sen i söndags har jag faktiskt hunnit med lite grejer . i måndags så åkte jag in med 3/5 av min familj in till fyrishov för att kolla på storvreta - täby matchen . storvreta vann , såklart !! sen igår åkte jag in till stan för att träffa saknade människor som åkt bort för ett år eller för resten av gymnasiet.. fisen och jennifer !! såå kul att träffa dom igen , saknar knäppskallarna i skolan ! vi tog en trevlig fika med resten av flickorna på staden . efter det följde hannapanna med mig hem och mös framför gamla godingar , vi ska inte säga vilka ... eheheh . sen har en av mammas gamla jobbakompisar varit och fikat här idag . undertiden satt jag och syskonen , eller ja iallafall albin , och kollade på harry potter och halvblodsprinsen .. hehe . tack och hej för mig !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar