tisdag, augusti 2

there is only one of me

japp då var jag klar med min cykeltur! 

vi börjar väl med lördagen. vid fem kom några fina damer, nämligen hanna, hanna, sofia, isa, marielle och felice! dick grillade åt oss och undertiden öppnade jag de presenter jag fått. av pannan hade jag ju redan fått min fina tavla+bio. men av sofia och isa fick jag två underbara halsband och av hanna och felice trumpor med godis i , haha :) tack för presenterna fina! när alla utom pannan, sofia och isa hade gått kollade vi på film och åt lite snacks, hihi. 











sen igår va vi till grisslehamn för att bada på en fin strand där. dicks brors fru kom också och gjorde oss sällskap. de bor i byn där dick växte upp, heverödal. det var en mysig men sandig dag :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar