söndag, augusti 21

all my people on the floor

hade det som sagt mys med syskonen och hanna . innan vi satte på sista filmen frågade
jag om barnen var trötta . linnéa va lite trött så hon fick och borstade tänderna . 
men albin insisterade på att han va jätte pigg och inte behövde gå för att borsta tänderna .
som jag förstod tog det inte länge innan abbe somnade i soffan .. men linnéa kollade hela 
filmen hon

idag vaknade hanna upp här bredvid mig , hihi . hon åkte tidigt in till sin lek o lär . jag 
kollade på ett avsnitt one tree hill , duschade och tog sen bussen in mot staden för att åka 
vidare mot danelid . bussarna brukar tajma perfekt , men nej idag va 110 seg .. så jag 
missade 20an med fem meter .. sug ! men tog femman som gick två minuter senare . 
dum som jag är tänkte jag inte på att 20an går lite omvägar , så när jag smått sur gick 
mot danelid så kommer samma buss jag missade vid stationen och kör OM mig ! då kan 
man ju säga att jag inte var på mitt bästa humör.. ! kollade på när hanna spelade match 
och sen även flickor 96 .  bussen hem igen och som tur är tajmade de perfekt den här 
gången !! när jag kom hem åt jag bland det godaste som finns , mormors kycklingpaj
det var dock mamma som hade lagat den idag , men alltid lika gott :) nu måste jag städa !
( min mobilladdare är på vift så har inte kunnat ladda över några bilder från mobilen )

bjuder på en gammal fotbollsbild - gothia 08

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar