måndag, augusti 8

en bättre söndag

the host - simmelimme
åkte till pannis vid halvnio tiden igår kväll . satt å glutta på när hon gjorde sig ordning, sen gick vi till ica för att inhandla lite läsk och "matlåda" till pannis . efter en lång promenad mot nåntuna backe , som innehöll flertalet grodor på vägen , var vi framme hos lilla simon. mathias var redan där , så vi hälsade på de grabbsen och började efter ett tag att spela kort ! tror ni inte att jag och pannis tog hem segern eller ?! vi är helt klart bäst på game ! när grabbsen kände sig slagna spelade vi nån slags poker istället och tror ni inte att jag tar hem hela skiten där också eller ?! klart jag gör ! är man bäst så är man liksom..  efter lite hoppande på en blöt studsmatta , kollade vi på film  :) mysispysis ! somnade väl framåt fyra nångång och vaknade sen upp tid halv sex och var super pigg , värt.. gick och la mig i en säng ett tag , istället för att dela alla fyra på en liten soffa , och då somnade jag en liten skön stund  som tur var . 

var hemma till halv tio för att passa min söta lilla skitunge . kan ju säga att medan han satt och kollade på pippi , låg jag i soffan och sov.. hehe . mammsen kom hem med lite gott fika också ! 

nu ska jag lägga mig med mina påsar , stora som tennisbollar , under ögonen och kolla på lite film . puss å hej !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar