söndag, augusti 7

miss you already

på fredag förmiddag tog jag bussen till enköping . där mötte jag upp jennifer på stationen och eftersom marielle tagit bussen efter mig så väntade vi på henne innan vi gick hem till jennifer . vi tog en tripp till willys och öob för att handla lite smått . senare på kvällningen kom det fler gulliga människor . vi åt underbart goda pannkakor, pratade och sist men inte minst skrattade ! 

tack jennifer för en superkväll och du får ha det så sjukt jävla bra i belgien ! kommer sakna dig som jag vet inte vad .. vem ska vara tokig med mig på roger- lektionerna nu .. ? ja fy vad jag kommer sakna dig :( 

på kvällen åkte jag med pannan hem och sussade. senare på lördagen kom simon över och kollade lite film med oss. 

nu har jag varit med dick å gymmat och senare ikväll åker jag till simon med hanna och mathias för lite mys :)  

ha det bäst snygging 

1 kommentar:

  1. åååh gulligullunge , kommer sakna dig med massor !
    men vi har skype & blogg & fb så vi kommer att klaaara oss ;D <3 hihi

    SvaraRadera