torsdag, augusti 25

neeeeew

snygga på gränby
hehe det blev visst ingen uppdatering i skolan .. jag kom på att
jag inte hade mobilsladden med mig så att jag kunde inte ladda
över några bilder . men igår efter skolan träffade jag lilla simon
och sen vid åtta åkte jag med mamma och rebecca in till gränby
för invigningen av den nya delen . vi gick runt där , åt chips och
trängdes . sista stop var stadium . där hittade jag nånting jag
länge letat efter ! träningstights och en rosa sportbh . överlycklig !


idag började vi med kursen intenationella relationer . det ska nog
bli bra , vi har ju skönaste läraren så ! sen hade vi engelska b i
tre timmar ! engelska är kanske inte riktigt mitt bästa ämne heller ..
iallafall . efter skolan gick jag till akademibokhandeln köpte lite
grejor , som en kalender , block och pennor .pennorna var
förövrigt alla rosa , hihi. matchning ! framsidan på blocket fick
man designa själv , hihi . va även barnvakt några minuter senare
på kvällen .imorgon är det friluftsdag , så då får man användning av
sina nya kläder !

är man kille så är man ..

mina nya saker


1 kommentar: