tisdag, augusti 30

it´s a happy day !

todeloooo ! här har vi en glad flicka . jag tror jag aldrig har skrattat så mycket som jag gjort 
idag ! det började med att på idrotten så spelade vi badminton och aa jag och evelina .. jag 
vet inte riktigt vad vi höll på med , HAHA . men helt plötsligt kunde vi ligga ner och gråta av 
skratt .. killarna som vi spelade mot ledsnade lite och sa " men kom igen nurå , sluta skratta 
och spela istället ! " jag och evelina börjar skratta ännu mer .. hehe det är bara vi som fattar !!
lektionen slutades även med rundbadminton , kom då trea i klassen , hihi . men det va lite tufft
att serva och sen hinna runt å ta bollen .. menmen jag är glad ändå ! vi hade även klassfoto 
idag . och haha vi fick göra nått nytt kul som hette kompisfoto , så vi flickor hittade på massa
knas , tex så byggde vi en pyramid , så tokiga


jag beställde också nyss dessa tre saker från stylebytyra.se = överlyckllig ! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar