söndag, maj 1

kvalborg, valborg, finalborg


vi börjar med kvalborg ( fredag ). vaknade av klockan vid halv nio. mamma skulle in och klippa linus så jag åkte med henne in till löten för att möta upp hanna. efter hannas fotboll åkte vi in till stan för köp av strumpbyxor till valborg och äta lunch på skolan. efter lunchen gick vi till max och köpte en varsin lyxshake. såå goda, mums! på kvällen träffade vi andreas och simon. det var en trevlig stund.

valborg då. hanna och jag fick upp vid sju och började göra oss ordning. tog bussen in till stan vid halv nio. väl inne gick vi och kolla efter plats på bryggan. nej det var bara att glömma ! smetfullt! så vi gick till bryggan i stadsparken istället, där fanns det plats. efter ett tag kom marielle, hanna och fredrik också. vi att där och kolla på forsränningen och åt jordisar


apaaaaaa!

jag gliiider förbi


när det var slut gick vi till thai village och åt lite mat. jennifer kom även då och sen även felice. mycket trevligt! tänkte möta upp mamma, men nej när hon väl svarade var hon påväg hem.. så vi gick till stadsparken och träffade ännu mera folk. efter ett tag gick vi även till ekonomikum. KAOS! as mycket folk. och jag vet inte hur många jag såg som inte kommer komma ihåg nått idag.. sen blev det kallt så jag och hanna åkte hem. 

en liten del av ekonomikum..

på kvällningen cyklade vi till mathias och träffade ännu mer folk , hahah. vi satt mest i soffan och pratade. men det var super ändå. 

va duktig och tog med mig kameran för att ta mycket bilder, men det funkar ju liksom inte när minneskortet är hemma... pusshejs!

1 kommentar:

  1. Din söta stora lillebror var alldeles förtvivlad över att vi inte hade hört att du ringde. Han sa; blev Emelie ledsen nu tror du.
    söta Albin. kram

    SvaraRadera