torsdag, april 28

i'm thinking, what the hell ?




ja idag så ringde klockan halv sju.. enda dagen i veckan som man inte har sovmorgon, hehe. efter spanskan gick jag med flisan till cubus, skopunkten och hm, innan lunchen sådär.

 eftersom mitt hål till förtagsekonomin är såhäääär långt och alla jag är med på spanskan är naturare är jag helt ensam.. och inte kunde becca träna idag heller :( så jag var med kusin tills ho började sin lektion :) sen pratade jag lite med min kära hanna! och shit vilka idioter det finns i världen.. folk man verkligen inte trodde skulle göra vissa saker.. men det finns folk till allt

efter all väntan blev det äntligen fek B! men efter en halvtimme fick vi . värt väntan ? NEJ ! åååh juste ! idag åkte min buss e4an då den inte kunde åka över järnvägen för bommarna inte ville gå upp igen. det var ruligt! nu ska jag kolla lite film :) och ha det mysigt med mig själv (a)
pösspöss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar