onsdag, maj 4

skinny boy


som ni ser har jag fått lite besök från herr hanna. tänkte vara lite snäll och låna ut min dator till henne, så repar hon mig ? :( aja det var inget dumt iallafall. 

idag så hade jag engelska nationella.. skrivning. och det värsta jag vet är just skriva på engelska! så det gick sådär.. skrev om julen och hur jag firade jul å så. sen på svenskan hade vi som hanna sa betygsamtal och nej jag behövde inte göra nå fler uppgifter för att komma upp i g eftersom jag i själva verket har mvg i slutbetyg! yeeey på den ! 

nu ligger jag här i min mysiga säng under min mysigaste filt, mysbyxor och myströja! mysigt va ? nån som vill henka ? sa jag att det är vääääligt mysigt ? ;)

ikväll blir det träning om inte jag och hanna har hunnit flyga iväg till yttrerymden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar