tisdag, maj 3

dag två - min första kärlek ♥



min första kärlek- isak amundsson

jag lärde känna isak på olika konfirmationsläger. visst hade jag sett han innan i skolan och tyckt att han va supergullig, men jag hade aldrig pratat med honom. på det stora konfirmationslägret i undersvik januari 2009 pratade vi mer och mer. han såg mig vara ledsen för lite saker som hände där och frågade som var fel. 

nån vecka efter att vi kommit hem från undersvik var vi båda på en storvreta match. jag visste att han inte hade mitt nummer, men jag hans, så jag smsade. tillslut smsade vi varje dag och träffades och gick på bio med våra gemensamma kompisar. vi började umgås och det ena ledde till det andra. vi blev tillsammans 23 februari 2009.

vi gjorde allt tillsammans. han åkte ner till mig i spanien sommarn 2010.våra familjer fick väldigt bra kontakt och våra systrar började leka. 

efter ett år och tio månader tillsammans tog det slut, alla sagor kan inte sluta lyckligt. 

men isak är världens snällaste kille! jag är oerhört glad att jag lärde känna och blev tillsammans med den pojken! du betyder otroligt mycket för mig fis, du kommer alltid vara en av dom som förstår mig bäst! 

tack för allt ! puss å kram på dig ! ♥



1 kommentar: