torsdag, maj 5

♥ Dag 3 – Mina föräldrar


mamma; linda helena therése hammar

min mamma fyller 38 år i den 13 december. hon är gift med aa hennes man dick dåra. tillsammans har de tre barn. albin, linnéa och linus. hon kan ibland vara otroligt töntig och bete sig som en tio åring, men så har hon alltid varit. hon kan få konstiga attacker och komma upp i mitt rum och bara kittla mig.. och aa hur konstig hon är får ni lista ut själva :) min mamma är också en blandning mellan tränings- och städningsfreak. men inget dåligt med det! fast träningen hade hon ju kunnat skippat då det känns lite fel att ha en mamma som är smalare än en själv... ? men mamma bäst ändå på det mammiga viset! 




pappa; ove kent göran swedén

pappa fyller 44 år den 5 oktober. han är tillsammans med ulrika eller ullis som vi kallar henne. han har inga barn förutom mig. jag har ibland undrat varför.. var jag så jävlig att han verkligen inte ville ha nå mer eller är det bara för att jag är så underbart snäll osv så han tänkte att han skulle bli besviken på nästa barn ? måste vara det sista alltså! min pappa är också lite konstig faktiskt... vi två kan ha fighter i soffan om fjärrkontrollen och efter varje helg har nån blåmärken, haha. och det är oftast pappa ;) och pappa är också bäst på det pappiga viset!



älskar er :* 

1 kommentar:

  1. ÄLSKAR DEJ OCKSÅ GUMMAN!
    Men är jag töntig som en tio åring är du som en töntig två åring ;)
    Pussi puss

    SvaraRadera