onsdag, maj 4

HANNA IS IN THE HOUSE

det här var länge sedan , emelie kommer bli glad när hon här att jag har gjort ett inlägg i hennes blogg ! hon älskar mina inlägg . hon tycker jag är så fantasifull ! :D
fast ne , emelie står och tullinullar sig med hanna och marielle , dom  ser rätt roliga ut vill jag säga ! rätt fula faktiskt . ingenting jämfört med mig och isa som sitter här och steker ..
vi ska snart in och snacka betygssamtal med våran svenska lärare , jag kommer lätt få mvg utan problem , det är ju mig vi snackar om men emelie kanske måste göra en till uppgift så hon kommer upp till g , vi får hålla tummarna för henne ! <3

ikv har jag träning , yeaah ska pumpa på min kondis så akta er från planen i sommar om ni inte vill bli överkörda av mig !
emelie har oxå träning idag tror jag . men magnus dureman sörrni . jag har koll på hennes tränare och allt ! awzzzm ! !! ! !!! ! !!
imorn har emelie långdag i skolan , hon börjar nio slutar typ halv fem eller ngt , mohahaha . själv börjar jag kvart i tolv och slutar två . jarRÅråÅ !
nä nu har jag en känsla av att emelie kommer och ser mig snart så cashing ! !!

 PeaCe OuT 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar