måndag, april 4

glassigt

första praktikdagen avklarad då! såå nice.
första två timmarna gick vi runt och pratade lite med olika folk och tog en liten fika paus , sen visade magnus lite i deras system hur det och organisationen fungerar osv. vi gick även igenom lite fakturor och jag vet typ hur man gör det nu.. tehe. tog även en tripp till studentstaden i M´s nya vita ford ;) klockan tolv gick vi till cajsa's kök och åt lunch i typ över en timme med M's kompisar, haha jätte roliga !

 sen när vi kom tillbaka efter lunchen hade det kommit in typ tusen fakturor igen.. sista timmen pratade M mest i telefonen så jag satt bredvid och lät tankarna flyga iväg till sommar och värme ! gud jag har aldrig saknat sommarn så mycket ! men när jag kommer tillbaka till skolan så har jag bara 25 dagar kvar typ till sommarlov så det är mega najjjjjs :D 

dagens kommer upp lite senare :)
puss å hej tack för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar