tisdag, april 26

påsk å allt

hej hopp länge sen nu ! 
meeen jag har inte orkat... det har varit så otroligt fint väder juh! 
jag tillbringade helgen på smörskallen, som hannas sommarställe kallas.

redo för biltur                           snyggaste chauffören..


hits for kids ska det vara !




bruuuum bruuum

sen spenderade jag söndagen och måndagen ute i ånge med pappa släckten. på kvällen blev det träning i värmen, utan tjocktröja!

sen idag började skolan igen... hatar skolan.. orkar knappt gå dit! och sen var det dags för träning igen.. hann inte mer än att värma upp så sträckte jag ljumsken och fick sitta på sidan och kolla på resten av träningen i kylan.. det gör ont nu  :( snart ska jag sooova min skönhetssömn ( som inte hjälper ) puss å gonatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar