lördag, april 16

soooooool


tjolahopp!
idag så har det varit sjukt fint väder! satt ute i 2,5 timma i solen, as varmt! här i storvreta var det 17 grader i skuggan! men nu så har jag iallafall lite nya ränder och är något brunare iallafall :) 

sen på kvällen kollade vi på storvreta matchen tillsammans med albins innebandylag på storbilds-tv! shiiit vad jag var nervös när det var fem minuter kvar av matchen! sen blev det förlängning... ingen hände, fortfarande lika.. straffar.. lika igen ! så det blev sudden staffar och det var sjukt lita där också, MEN tillslut så satte storvreta och warberg missa :D så mitt kära lilla storvreta vann :Dman kan ju säga att man är stolt storvretabo! har ju bott här i hela mitt liv och så går den här lilla byn och vinner SM TVÅ gånger i rad! måste bara älska storvreta! <3

(undrar hur många gånger jag sa storvreta...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar