söndag, april 10

illamående


hejsan hoppsan! 
igår lördag så var det kalas hela dagen och sen vidare till hanna panna. inte nog med att jag redan mådde illa av all mat som dagen hade erbjudit utan jag var ju tvungen att äta ännu mera naturgodis sen... 

idag var det våruppvisning med mina små barn. panna och jag råkade snooza liiiiiite för länge så vi missade bussen som skulle ta oss till stan.. och därför missade vi även bussen som skulle ta oss från stan till fyrishov också..  när vi väl kom in till stan så gick inte nästa buss förens jag skulle vara på fyrishov... så det blev en promenad från stan dit och eftersom solen lyste och det var helt varmt ute blev det helt lööökigt ! meeeeen jag hann :D
barnen var super duktiga! 



sen hem till farmor och äta ännu mer den här helgen.. allt jag kan säga att dagen började och slutade med illamående...

puss hej leverpastej! 
(nej usch mat vill jag inte tänka på.. )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar