torsdag, oktober 14

seg dag..

Hejsanhoppsan! Jag ligger fortfarande i min mysiga,varma säng och drar mig från att gå upp.. Men alarmet har inte ringt än så det är lugnt. Mamma och Linus är nere och väsnas så det är lite svårt att sova ibland fast man har sovmorgon,haha. 
Idag så börjar jag första lektionen klockan 11.40 med spanska. När spanskan slutar så blir det ett snabbt undan plock för att hinna vidare till engelskan som slutar 15.50... Torsdagar är inte de roligaste dagarna eftersom jag har språk och att det är så länge. suck..
Men efter skolan ska jag till min älskling en stund och vad vi ska göra har jag ingen aning om. Vi hittar väll på nått!
Nej nu kurrar det i min stackars mage så nu ska jag ta en snabb dusch och sen äta frukost!
juuuuste ! nu har jag färgat mitt hår! 
Herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar