tisdag, oktober 26

nu är vinter påväg!

Uschusch, sitter i mitt rum och känner mig som en isbit.. Det börjar bli så himla kallt nu ! På morgonen när man ska gå till bussen är det ju minus grader och frost! I helgen som var så hade jag fullt upp. På fredagen så gick jag på en bas kurs inom ledarskap och den fortsatte hela lördagen också. Sen på söndagen hade jag som vanligt barngympa och sen åkte vi till farmor en snabbis. Jag har även börjat ta grupper på måndagar så direkt efter skolan så åker jag dit och busar lite. 
Idag så ska jag börja plugga på spanskan och så får vi se om jag hinner sätta mig en stund på cykeln också.  Det var allt för idag, inte så intressant menmen..  Juste jag håller på att fixa lite med designen men det går inte så bra men vi får se hur det blir  tillslut..
kalla kramar!


1 kommentar: