onsdag, oktober 6

lugn dag!

Hej allihop! 
Igår så fyllde min lilla pappa år så vi åkte till farmor och farfar för att fika lite!
När jag kom hem så gick jag direkt och la mig trött som jag var. 
 Idag så hade jag företagsekonomi på morgonen, vi ska ju starta ett företag på låtsas. Men det går som det går. Vi har ju inte haft så jätte många lektionen enligt mig, men vi ska ändå kunna så mycket. 
 Ikväll/eftermiddag så ska jag till Isak och ta det lite lugnt, sen när han drar iväg på träning så tar jag en promenix med Rebecca! JUSTE , jag tycker jag va jätte duktig igår som satte mig frivilligt på motionscykeln när jag kom hem! Jag ska försöka vara lika duktig nu när jag kommer hem om dagarna, om jag inta har för mycket läxor och prov. 
 Ja vi får se när jag lägger upp nått inlägg igen.. Jag har fått lite svårt att komma på något att skriva! 
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar