tisdag, oktober 12

Idag är inte igår!

Oj oj oj, nu var det länge sedan jag skrev något här i bloggen! Jag är inte precis den som startar dagen med ett inlägg, haha. Men jag ska i alla fall försöka komma igång lite med bloggandet igen på dagarna!


Idag har det inte hänt så jätte mycket. Jag hade sovmorgon och började klockan 20 över tolv med geografi. Lektionen tyckte jag flög iväg! När jag kom till busshållplatsen sen efter skolan så ser jag såklart bussen börja rulla! Kul.. Men det var bara för mig att vänta på nästa. När jag äntligen kom hem igen frågade mamma om inte jag ville följa med henne ut och gå, jag hade väll inte så mycket att välja på. Men det är faktiskt skönt att komma ut även om det börjar bli lite kallt nu ! 


Ikväll tror jag att jag ska färga mitt hår mörkt igen.. Men vi får se om mamma orkar...


Bilden är tagen idag, fortfarande blond. Eller jag vet inte om mann kan kalla det blont men det är ju inte brunt ?
Ska gåå. 
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar