lördag, oktober 9

plaskade i vattnet på badrumsgolvet

Hejsan,hejsan!
Det blev inget inlägg igår för att jag var barnvakt på morgonen och senare för jag iväg till min far och storstäda! Och det kan jag säga var vääääldigt nödvändigt!!! När vi var klara ca klockan halv nio började min pappa med maten, Isak var vrålhungrig! När vi hade ätit upp maten så kollade vi lite på tv och gick senare och lade oss. Vi hade helt glömt bort tiden! Haha. 

På morgonen så fick Isak ett sms av sin mamma som frågade om vi skulle med till Thuns. Det ville vi. Eftersom vi inte hade gått upp från den mysiga sängen så blev det bråttom att pallra sig upp och äta frukost! På Thuns så hittade jag en stickad tröja och en "basebolljacka" eller vad man ska kalla det. Bilder kanske kommer senare.

När vi kom hem hoppade jag och Isak in i duschen. När vi stod i duschen så ropade Isaks mamma. Och när Isak klev ut ur duschen, "hittade" han hela badrumsgolvet dyngsurt! Alla våra kläder var blöta, inklusive de nya... Det va inte så trevligt måste jag säga.Nu har vi ätit mat och är super mätta. Undrar vad vi ska hitta på för mys nu.. Kanske blir nån film från datan! 
haha,hittade en gammal bild på isaks dator!
Hare så bra allihop! 
Caio!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar