söndag, oktober 3

lyyyyckad helg!

Hellu ! 
Den här helgen bliv riktigt lyckad! 
Det började med en ledig fredag, som tillbringades nån timme på stan med Rebecca. Sen var det bara att åka hem och äta middag eftersom jag hade match klockan halv åtta på löten. Jag fick åka med Anna i mitt lag till Knivsta för att möta upp Rebecca igen. Där tillbringade jag natten eftersom vi va tvungna att gå upp klockan kvart över sex på morgonen på lördagen. 

På lördagen så klev ju som sagt upp tidigt för att ta tåget mot Stockholm och sen vidare mot Linköping, där vi skulle kolla på Rebeccas pojkvän när han skulle köra gokart. Väl framme i Linköping så letade vi reda på en taxi som skulle ta oss vidare till motorstadion. Det roliga var att Calle inte visste om att vi skulle komma och blev jätte förvånad när vi suprisade honom! Det var skit kul att se hans min! Sen stod vi hela dagen och kollade på när han körde runt på banan. Det gick ganska bra för honom ! :) 
Vi åkte med Calle och hans pappa hem sen när de hade kört klart. Vi kom hem till Rebecca i Knivsta ungefär halv tio sen var det bara att packa i ordning allt och sätta sig på tåget hem. När jag var hemma sen var det bara att borsta tänderna och gå och lägga sig.

Idag har det varit en lugn dag. Inget speciellt att skriva om.
Ciao! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar