lördag, september 3

time runs fast

nu ska vi se här . känner att detta kommer bli ett långt inlägg ! men ni får tåla det ..
i torsdags cyklade vi , som jag upptäkte att jag nog inte sagt , med ettorna till en
okänd destination . vi fick en karta och vi fick veta att det var två och en halv mil
dit . precis när vi skulle ta oss iväg började det såklart spöregna .. men vi cykla i
regnet och det gick rätt bra faktiskt . sista biten var dock den jobbigaste jag
nånsin upplevt ! när vi kom fram så hoppade jag i sjön med hanna x2 . iskallt , men
skönt . vi reste tältet , spelade fotboll osv. senare på kvällen satt vi uppe i stugan
och berättade spökhistorier , jag kan tala om att det är evelina en jäääävel på !
till och med folk som sa att de inte trodde på sånt blev rädda ! mohahha . så vi
gick på en spökvandring i skogen i midnatt .. heheh skrämde de lite ! när vi kom
tillbaka bestämde vi oss för att basta och bada . mysigt faktiskt . satt uppe halva
natten och sen på morgonen gjorde vi inte så mycket , packa ihop typ .  sen cyklade
jag med hanna , evelina och yassi hem . det var knappt så jag orkade sista biten !
pannis lämnade vi i början eftersom ungen fick hämtning..

på kvällen CYKLADE jag ännu mer .. nej det räckte inte med fem mil på två dagar ..
jag åkte nämligen till lodig för att ha en avslutnings myskväll för vår kära felice som
åker till spanien imorgon ! shit vad jag kommer sakna diiig ! ha det bäst !

och idag har jag jobbat .. haha inget kul att veta om det !

bilder från torsdag / fredag;
regnig start ! 


äntligen fått upp tältet , myys !
efter att evelina berättat spökhistorier blev hon själv rädd..         .

myyyysis !

killarna packar ihop







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar