söndag, september 11

fem dagar

ja igår var det då kulturnatten här i uppsala . jag hade ganska höga förväntningar på
kvällen men det hände inte så mycket . eller jo klockan sju gick jag med min beccis
och hennes trevliga vänner på tove styrkes konsert ! det va dagens bästa . förövrigt
hände inte så mycket , överskattad kväll .. åkte hem till pappa och sov . sen kom
mamma och hämtade mig . aa här hemma har det inte hänt speciellt mycket . jag
har legat i fosterställning hela dagen typ , fuck mensvärk .. så jag laddade hem eva
och adam , haha . nostalgi . har även börjat planera höstlovet lite , hihi . men aa jag
säger ingenting nu .. ifall det inte blir av . men det hoppas jag ! just nu längtar jag
mer än nånsin till semestern .. vill bara komma ifrån uppsala ett tag . ska väl sova
snart så godnatt för mig





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar