torsdag, september 8

åtta dagar

dagen har flugit förbi , men ändå gått otroligt långsamt .. hade iallafall en halvtimmes sovmorgon
idag , hehe . haft samma lektioner som vanligt på torsdagar , förutom kemi b ! jag gick nämligen 
med hannapanna till hennes sista lektion innan vi gick ner på stan och shoppa loss ! fick men mig 
ett par jeans, ett linne , en långärmad , en halsduk och ett par vantar hem ! men jag har märkt att 
jag fick betala för mycket för halsduken så ska tillbaka imorn och bråka lite, mohaha. vi fick oss
även en glimt av andreas wijk och kenza !! när jag kommit hem var det städtorsdag .. jätte kul ..
just nu sitter jag i mitt rum med tända ljus för ovanlighetens skull , det var ett bra tag sen . imorgon 
blir det träning och sen på kvällen ska vi till mallanbrallan ! puss å kram skumbanan






1 kommentar: