torsdag, september 15

en dag

nu har precis min hannafavoritmupp åkt .. länge sen man va med den där underbaringen !! så det var väldigt trevligt och som alltid va vi så störda som bara vi kan va .. hehe . idag hade bara en lektion och sen slutade jag redan halv elva . tog bussen till fyrishov för att lämna ett papper . sen går jag ut till min busshållplats, lägger datorn bredvid mig . bussen kommer och jag går på.. två hållplatser senare kommer jag på att jag har ju inte min dator med mig !! så jag går av bussen och springer tillbaka dit jag var innan . när jag kommer fram upptäcker jag att min dator är borta . paniken jag får är helt otrolig, mitt hjärta klappade i 180 . jag frågar folk runt omkring om de sett nått men nej det hade dom inte . ringer mamma och börjar storböla ! mamma ringer morfars fru som jobbar på polisen . och de skulle ringa om de fick in nån dator . efter att mamma jagat bussar och var påväg för att hämta mig ringde ann upp och sa att det var en man som hade kommit in med en dator . och som tur va så var det min ! så nu har jag pluggat , hehe . aa min dag har varit bra, men konstig på nått sätt.. dags att packa klart det sista ! ses imorgon , pussen 


 ja vi kan faktiskt vara normala också , men bara ibland !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar