måndag, september 12

fyra dagar

ååh nu kommer jag inte orka ta upp matteboken på ett braa tag ! har sittit i fyra timmar och
pluggat .. jag förstår inte hur vi redan kan ha prov, vi har ju typ haft tre lektioner och ingen
fattar nånting . jag tycker det är konstigt också att naturarna som ska läsa den här kursen
i dubbel takt ligger efter oss och inte ens har haft nått prov än .. aa allt är kaos ! idag har
vi jobbat på företaget och haft historia redovisning. det gick väl hyfsat . ja , har inte gjort
så mycket mer idag .. eller jo jag skrev ett mail till alla föräldrar i min barngympa grupp ..
när jag va klar å skickade så hände nått så allt bara försvann . så jag var något irriterad över
det men aa nu har jag skrivit nytt OCH fått iväg det ! vuxen poäng till emelie ! imorn är det
idrott som häller och sen gym efter skolan . måste avreagera mig , mohhah . gud va skönt att
sova.. GODNATT 


dags att ta fram redskapen snart igen då..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar