fredag, februari 11

snurr hit och dit

jag kan ju säga att det super roliga vädret ( ironisk ) har gjort denna dag ganska snurrig och knasig ! det började med att gångvägarna till bussen var översnöade så jag hade snö upp till knäna.. som tur var skjutsade mamma mig till busshållsplatsen när hon såg detta. tack mamma! väl på bussen så är det väll lugnt, tills vi kommer till viadukten vid polishuset.. bussen kom inte upp för backen utan gled bara bakåt. så chauffören sa åt oss att vi fick gå istället.. så jag småsprang, med världens tyngsta väska, för att komma i tid till skolan. isa stod och väntade på mig i dörren och jag hann precis. men jag kan ju inte säga att det var speciellt nödvändigt att komma till skolan.. vi fick kolla på ett papper om vad vi hade att välja mellan inför de individuella valen i 2an. efter en liten stund så beslutade jag och lotta oss för att gå till café fågelsången för att plugga och det gjorde vi. vi har också fått en uppgift i engelskan som ska framföras på måndag och den skulle jag och min grupp göra. men en gruppmedlems buss var jätte försenad, men kom in till stan vid tolv. när vi skrivit klart uppgiften så sprang jag ner och köpte en väska ( datan var som gjord för att ligga där i ). när jag betalat sprang jag vidare till bussen för att åka till pappa och här är jag nu ! vi har ÄNTLIGEN fått trådlöst internet ! jippie ! så här sitter jag nu och tänker på att detta inlägg blev lite väl långt medan jag väntar på olleh som ska plocka upp mig för att sladda vidare till gränby! ikväll ska vi till luder och chilla lite med 35 andra. 35! ouuups lite väl många va ? aja det löser sig nog. SMACK hej ! 

LUUUUDEEER ! 
(hanna loder)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar