söndag, februari 27

kussemusse

hej hopp galopp !
jo igår så var jag hos min lilla kussemusse alexandra och träffade lite folk. vi kollade på film och spelade monopol i två och en halv timme(!). kom hem vid halv ett och la mig i sängen och sussade sött. pappa väckte mig tio idag för att vi skulle åka och titta lite på olika affärer.. jo men det var väll roligt :) 
nu står kladdisen i ugnen och HANNA är äntligen påväg hem :D wohooow! hon har precis ätit på max btw... tog en lyxshake å allt... tjockis hon e! 
senare ikväll bär det av till mamma igen, det är ju skola imorgon igen... ååååh jag vill inte :( 

PIIIIP PIP PIP PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP! dumma dumma dumma ugn! kladdkakorna blir ju aldrig kladdiga fast man har de inne i fem minuter mindre!!!!!! ledsen chey :( 

1 kommentar:

  1. du kan ju bara erkänna att du är så avundsjuk .. ! och du den satt fint efter åtta timmars bilåkning ! :oooo

    SvaraRadera