söndag, februari 20

ge mig SOMMAR !





nu är jag hemma hos mammsen igen, eller aa jag har varit här ett tag nu! vi har kollat på melodifestivalen och på gaygalan! OMG eric saade är så sjukt jävla snygg!!!!!! typ dör ! och carina berg är ju underbar, haha ! men det bästa va ju iallafall judit och judit ! HAHA! 

tråkigt att jag inte kunde besöka marielle idag bara :( men jag ska ju upp imorgon så jag kände att det inte fick bli för sent "/ men jag ska besöka henne nån annan gång ! 

och till sist är jag helt överdrivet taggad på sommar ! jag vill ha sommar, sol och häftig pool, alla de där brudarna i kortkort kjol! (eller vänta nu jag var ju bruden ? haha) just nu håller på att pröva alla mina bikinis , hehe.. ingen vacker syn så det ska vi ta tag i ! glasögonormen är framme också.. det var ett tag sen sist. nej nu ska jag sova, SMACK! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar