måndag, februari 14

alla hjärtans dag!

ifall att det är nån lite stackare som har missat det så kan jag informera dig om att det är alla  dag idag ! och nej jag har inte fått nån speciell uppvaktning förutom att mina små barngympa fisar var sådär lite extra jobbiga idag ;) superkul! ikväll ska vi ha lite alla  dag fika med familjen, men jag tänkte ta en cykeltur innan dess ! det var ju ett tag sen sist och jag känner att det inte är speciellt bra ! när beccisen kommer hem från thailand så SKA gymkort införskaffas och det ska börjas med seriös träning minst två gånger i veckan ! och sen måste jag börja ut och springa igen, men om jag ska vara ärlig så föredrar jag inte att springa ute mitt i vintern så det får bli cykeln några månader till ! nej nu måste jag sätta fart ! måste vara färdigcyklad och klar till klockan åtta ! SMACK! 

gelehjärtan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar