tisdag, februari 22

saknade

hej hopp! kände att jag inte orkade skriva nått inlägg igår eller ens ladda upp nån bild så här fick ni tre på en gång. :) 

åååååh i söndags fick jag ett sms från min fina lilla becca som är i thailand! hon är så söt hon (a) om du läser det här , SAKNAR DIG KOM HEM ! 


några andra som jag tycker kan komma hem är hannavirrpanna och isafisa! ni har varit i fjällen alldeles för länge!  



så vad gjorde jag igår ?  jo var först barnvakt åt lillskiten på morgonen och sen vid två åkte jag med mamma och albin in till ica maxi för att storhandla. och på kvällen gjorde jag inte så mycket. pratade med lite folk medan jag kollade på storebror ( big brother ). 

sen nu har jag inte gjort så mycket. vaknade som vanligt av att mamma antingen skriker på de andra barnen eller smäller i köksluckorna.. kanonkul! och nu när jag skulle hitta en ovanlig bild så hittade jag massa roliga gamla bilder som väcker minnen ;) och bilder från i början av skolan.. shit vad alla har förändrats ! skönaste bakgrundsposerna också !!! HAHAHA ! dör nästan ! 


min söta lilla klass ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar