söndag, januari 30

p-p-p-party

igår var det som sagt barnkalas hos hanna! allt blev jätte mysigt och kuligt :D tacktack hanna för en underbar kväll, natt och morgon ! <3 min kamera som jag hade laddat och tagit med mig glömde jag som vanligt bort , men lodig var flitig med att knäppa kort och lägga upp på fb... hon valde ju också att knäppa korten , då man precis hade blivit hyper av energidricka! några bilder från hanna loders mobil kommer här, men det kanske kommer upp fler sen när jag fått tag på lottas minneskort!


hannisen myser med kudden
emelie vill också vara med...
skrattattack!

ännu mera skrattattack!

loder och lotta har roligt...                  hanna panna har ännu mera roligt..
...lotta har roligast !

vi har kommit fram till att energidricka inte är bra när man ska sova ! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar