onsdag, januari 26

happy times

sitter här och myser i min klasströja från nian och undrar vad har hänt idag? jo såhär var det..första företagsekonomi b lektionen, sen matteblatte. jag, hanna och charlotte är bäst vill jag bara tillägga ! lunch med hanna och sedan tillbaka till skolan för svenska. jag och lotta jobbade på riktigt bra tycker jag , men ibland fick hanna nått cp ryck och skulle bara kittla mig... alex blev lite sur då tror jag, men när han pratar högt då går det bra minsann ! på bussen hem träffade jag på skönaste folket som jag inte träffat på ett tag, de va nicigt . nu på kvällen har jag bara suttit och försökt få in lite matte i hjärnan. vi har ju matte nationella imorgon -.-' yes jag kommer faila, men det är tur att fisak är bra på matte och kan hjälpa till lite ! nu ska jag kila ner och kolla vad mammsen håller på med ! pussen på er då! 

JUSTE! jag fick mvg på min bokrecension ! slå de ni !


1 kommentar: