torsdag, januari 13

ploppiloppdopp

chacha bloggen! vad har hänt idag då ? jo såhär är det, att jag vaknade upp i min mysiga säng klockan kvart över nio och skrev då ett litet retande sms till pannisen eftersom hon redan hade börjat skolan, mohahah!
sen åkte jag bussen in till skolan för en spanska lektion. när den var över fick jag springa två trappor ner till engelskan . där väntade min lilla hanna men muppwn hade inte tagit nån plats till mig så jag satt i fönstret hela lektionen, tehe.
ja ni, engelskan bjöd på mycket skratt med hanna x2 jag garvar åt hannas garv och hon åt mitt, ja det är nog bara de i klassen som verkligen förstår hur det låter..  när det var en å ½ timme kvar av lektionen så började vi med arbetet vi ska presentera inför klassen, men vi har kommit på bästa grejen! nu blev ni nyfikna va ? ja jag förstår det.. men nej ni får inte veta (a)
nu kom syster upp med plopp glass så nu ska jag mumsa! 
nomnomnom! 
det skönaste med dagen är ju ändå att veta att det är helg nu ! 
thoren är ju bäst när det gäller det ! 

vindögd chey är galen i glass ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar